Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant OliveUnited States Groups :iconplugdogs: PlugDogs
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 440 Deviations 9,037 Comments 13,791 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Groups

Activity


cadet-arron (3/3) by luplne
cadet-arron (3/3)
Cadet-Arron THERE IT IS!!!!!!!! now i only have one more piece of owed art alright alright alright
Loading...
spacetux by luplne
spacetux
Spacetux art trade!!!! 

im sorta proud of myself for not drawing a cat facing left for once
Loading...
Use www.random.org/lists/  to randomize your friends, and find out what rank they will fall under. The numbers the website gives you will go in order.

Amount of friends needed (not including you): 14

-----

Leader: Sauriee wow nice we probably wouldnt die


1. Deputy: Peppermintninjakitty yay you arent dead


2. Medicine cat: hideyyoshi good job son


3. Your apprentice: Dare-Zander hhhahaha


4. Medicine cat apprentice: Jclay251 


5. Best Warrior: Amphoera BOW 2 THE LAMP!!


6. Snottiest apprentice: Popedkorn aaaa lmao


7. Oldest elder: kanekiis this is true


8. Most annoying cat: me lmao


9. Most helpful cat: i donT HAVE ENOUGH FRIENDS 


10. The wanna-be deputy/leader: NightFire02 hahah


11. Your mate: seaqlasses FUCK YEAH ! !!!!


12. Your rival: hazeydreams ill fite u


13. The rogue: AlisatheRaptor13


14. The Leader of StarClan: Invader-Yin NICE

deviantID

luplne
Olive
United States
lupine/olive ; she or he, they if you want ; infp ; taken!!!!

hello!! i'm lupine and i really like dogs and i don't take requests (unless you're a good friend of mine or an idol) however, i DO take commissions (found here luplne.deviantart.com/journal/…) pretty much always.

i really like talking to people so please leave a comment!

:iconluplne::iconseaqlasses:

i love u mary <3333

my friends:

AlisatheRaptor13 seaqlasses kanekiis Amphoera hideyyoshi hazeydreams Dare-Zander FinnAgain Peppermintninjakitty Popedkorn Jclay251 Sauriee Invader-Yin Neverlyn

the rl squad:
AlisatheRaptor13 hazeydreams Peppermintninjakitty

if i forgot you please tell me!!!

ask.fm/luplne
vent account: sadpine

AdCast - Ads from the Community

Donate

luplne has started a donation pool!
241 / 10,000
pls

You must be logged in to donate.
  • :iconlaisethechip:
    LaiseTheChip
    Donated 4 days, 22 hours ago
    17
  • :iconsauriee:
    Sauriee
    Donated Jul 16, 2015, 11:16:49 PM
    70
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Feb 25, 2015, 5:21:59 PM
    4
  • :iconfinnagain:
    FinnAgain
    Donated Jan 21, 2015, 10:08:52 PM
    150

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:icon101-cp-101:
101-CP-101 Featured By Owner 20 hours ago  Student General Artist
BRO your art is so cool oDo totally gonna watch ya becuz wow.
Reply
:iconluplne:
luplne Featured By Owner 20 hours ago
woaH!!!!! THANKS YOURS IS GREAT
Reply
:icon101-cp-101:
101-CP-101 Featured By Owner 20 hours ago  Student General Artist
wOoO tysm i appreciate it ;D; .
also , also ty for the watch dude
Reply
:iconluplne:
luplne Featured By Owner 20 hours ago
of course om g,,,,
no problem aa!!!!!!!!!
Reply
:iconamelich:
amelich Featured By Owner 1 day ago  New Deviant
omg you have really cute style ///
Reply
:iconluplne:
luplne Featured By Owner 1 day ago
woooow thank you!!! i really like yours too aaaaa
Reply
:icongayflakes:
gayflakes Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Digital Artist
I've secretly shipped you and mary for a long time and I come back to your pages after 823829939292993922 months and see that you two are finally together and I silently screamed
Reply
:iconluplne:
luplne Featured By Owner 1 day ago
aaaa im really happy about it too omg!!!! its canon B^)
Reply
:icongayflakes:
gayflakes Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Digital Artist
totally canon B)
Reply
:iconluplne:
luplne Featured By Owner 1 day ago
high fives u !!!!
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: